Zakładasz konto w Deutsche Bank? Trochę poczekasz…
Głównie po to, żeby skorzystać z promocyjnej lokaty, założyłem konto w Deutsche Bank. Przyzwyczajony jak dotąd do ekspresowego działania banków, tym razem jest zaskoczony negatywnie. Ale z góry przyznaję, że od dawna nie zakładałem nowego konta, więc być może coś się zmieniło?
Deutsche bank kazał mi się uzbroić w cierpliwość. Ale przynajmniej na razie ich lokata internetowa ma na tyle dobre warunki, że przeczekałem. W skrócie wyglądało to tak:
Wniosek złożony 24.03.
Kurier z dokumentami pojawił się 12.04.
Próba aktywacji konta telefonicznie: 13.04
Niestety konto jeszcze nie jest aktywne i nie można.
Wiadomość mailowa, że konto jest aktywne: 16.04
Dalej okazuje się, że lokaty nie można założyć online. Dochodzi wizyta w placówkce 😉
Ostatecznie lokata założona 18.04 na rok.
Pytanie – po co lokatę można założyć jedynie w placówce, skoro to kilkuminutowa formalność, a doradca nie proponuje nic więcej? To jest tajemnica banku 😉